W przypadku FedEx:

1. Dokładnie obejrzyj przesyłkę! Nie bagatelizuj nawet najdrobniejszych uszkodzeń zewnętrznych paczki. Nawet jeśli przesyłka nie jest uszkodzona z zewnątrz, koniecznie sprawdź zawartość paczki w środku!

2. Jeżeli wszystko jest w porządku to świetnie! Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zapraszamy do ponownych zakupów.

3. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, a chcesz ją przyjąć od kuriera, obowiązkowo spisz z nim protokół reklamacyjny i dokument stanu przesyłki (dotyczy firmy kurierskiej FedEx). Kurier ma obowiązek przekazać Ci protokół i razem z Tobą go wypełnić. Jeżeli kurier nie będzie chciał czekać aż zawartość paczki zostanie sprawdzona, bardzo prosimy o dopisanie na potwierdzeniu przyjęcia paczki „brak możliwości sprawdzenia zawartości przy kurierze”.

Prosimy również o spisanie nazwiska kuriera i jego numeru oraz poinformowanie nas o tym fakcie – zgłosimy takie naganne zachowanie do centrali firmy.

4. Wraz z listem przewozowym otrzymasz dokument stwierdzający stan przesyłki - wypełnij go po dokładnym sprawdzeniu paczki przy kurierze (na zewnątrz i wewnątrz). Kurier ma obowiązek zabrać od Ciebie wypełniony dokument.

5. Określenie stanu przesyłki na dokumencie ,,stwierdzającym stan przesyłki" jest wiążące i dotyczy przesyłki jako całości - wewnątrz i na zewnątrz. W przypadku późniejszego stwierdzenia uszkodzeń, z wyłączeniem wad fabrycznych, reklamacje nie będą uwzględniane.

6. Protokół reklamacyjny oraz dokument stwierdzający stan przesyłki jest niezbędny do przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego.

7. Reklamację można zgłosić telefonicznie oraz mailowo. Wypełnione dokumenty, tj. - protokół reklamacyjny, protokół szkody, dokument stwierdzający stan przesyłki - zdjęcia uszkodzonego towaru, dowód zakupu towaru (paragon lub faktura - ich skan bądź wyraźne zdjęcie) prześlij na adres e-mail: sklep@domowe-inspiracje.pl, bok@domowe-inspiracje.pl.

8. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni.

9. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 
  
W przypadku paczkomatów InPost:

1. Zaczekaj na powiadomienie - w momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy. Co więcej – w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!

2. Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!

3. Jeżeli stwierdzisz, że paczka jest uszkodzona firma InPost umożliwia zgłoszenie reklamacji podczas odbioru przesyłki paczkomatowej w paczkomacie. W tym celu odbiorca korzystając z odpowiedniej opcji w paczkomacie, ponownie umieszcza przesyłkę w paczkomacie, pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na adres mailowy odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie  skutkuje odesłaniem paczki do nadawcy.

4. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki paczkomatowej później niż przy jej odbiorze z paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas odbiorca musi się udać do najbliższego oddziału firmy InPost, w celu złożenia reklamacji. Jednocześnie firma InPost umożliwia odbiorcy darmowy zwrot paczki za pomocą darmowego kodu InPost.

Pomocne adresy:

https://inpost.pl/pomoc-w-jaki-sposob-moge-zlozyc-reklamacje

https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

 
 
Odbiór osobisty:

Możesz również sam odebrać swoją paczkę u nas w sklepie. Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć odbiór osobisty. Możesz od razu wykonać przelew (na wpłatę czekamy do 5 dni roboczych) bądź zapłacić przy odbiorze swoich zakupów. Płatności można u nas dokonać gotówką lub kartą.

Miejsce i czas odbioru:
Hurtownia MiK
ul. Melioracyjna 4
57-200 Ząbkowice Śląskie

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.