Odbiór Przesyłki
 
W przypadku kuriera:

1. Dokładnie obejrzyj przesyłkę! Nie bagatelizuj nawet najdrobniejszych uszkodzeń zewnętrznych paczki. Nawet jeśli przesyłka nie jest uszkodzona z zewnątrz, koniecznie sprawdź zawartość paczki w środku!
2. Jeżeli wszystko jest w porządku to świetnie! Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zapraszamy do ponownych zakupów.
3. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, a chcesz ją przyjąć od kuriera, obowiązkowo spisz z nim protokół reklamacyjny. Kurier ma obowiązek przekazać Ci protokół i razem z Tobą go wypełnić. Jeżeli kurier nie będzie chciał czekać aż zawartość paczki zostanie sprawdzona, bardzo prosimy o dopisanie na potwierdzeniu przyjęcia paczki „brak możliwości sprawdzenia zawartości przy kurierze”.

Prosimy również o spisanie nazwiska kuriera i jego numeru oraz poinformowanie nas o tym fakcie – zgłosimy takie naganne zachowanie do centrali firmy.
4. Wraz z listem przewozowym otrzymasz dokument stwierdzający stan przesyłki - wypełnij go po dokładnym sprawdzeniu paczki przy kurierze (na zewnątrz i wewnątrz). Kurier ma obowiązek zabrać od Ciebie wypełniony dokument.
5. Określenie stanu przesyłki na dokumencie ,,stwierdzającym stan przesyłki" jest wiążące i dotyczy przesyłki jako całości - wewnątrz i na zewnątrz. W przypadku późniejszego stwierdzenia uszkodzeń, z wyłączeniem wad fabrycznych, reklamacje nie będą uwzględniane.
6. Protokół reklamacyjny oraz dokument stwierdzający stan przesyłki jest niezbędny do przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego.
7. Reklamację można zgłosić telefonicznie oraz mailowo. Wypełnione dokumenty, tj. - protokół reklamacyjny, protokół szkody, dokument stwierdzający stan przesyłki - zdjęcia uszkodzonego towaru, dowód zakupu towaru (paragon lub faktura - ich skan bądź wyraźne zdjęcie) prześlij na adres e-mail: sklep@domowe-inspiracje.pl, bok@domowe-inspiracje.pl.
8. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni.
9. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 
   
 
 
Odbiór osobisty:

Możesz również sam odebrać swoją paczkę u nas w sklepie. Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć odbiór osobisty. Możesz od razu wykonać przelew (na wpłatę czekamy do 5 dni roboczych) bądź zapłacić przy odbiorze swoich zakupów. Płatności można u nas dokonać gotówką lub kartą. Nie odebranie zamówienia w ciagu 5 dni roboczych skutkuje jego anulowaniem.

Miejsce i czas odbioru:
Hurtownia MiK
ul. Melioracyjna 4
57-200 Ząbkowice Śląskie

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Dokumenty:
Formularz Zgłoszenia Reklamacji
Formularz Odstąpienia od Umowy