Sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe.

Produkty jakie mamy w ofercie naszego sklepu są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora, ważną na terenie Polski.

W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji, należy skontaktować się z naszym sklepem.

Poinformujemy jak należy zgłosić reklamację - u nas w sklepie czy bezpośrednio u producenta lub dystrybutora.

W przypadku, gdy gwarantem jest nasz sklep, reklamacje należy składać wysyłając e-mail na adres sklep@domowe-inspiracje.pl.

W treści e-maila należy podać rodzaj dowodu zakupu (paragon czy faktura), numer zamówienia z naszego sklepu, imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, opis usterki.

Po otrzymaniu e-maila skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania problemu.

Reklamacje dotyczące braków ilościowych bądź uszkodzeń mechanicznych w przesyłce będą rozpatrywane tylko i wyłącznie jeżeli w obecności kuriera został sporządzony raport szkodowy.