Reklamacje i Zwroty
ZWROT TOWARU
POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Domowe-Informacje, ul. Melioracyjna 4, 57-200 Ząbkowice Śląskie, tel.: 693 908 100, e-mail: sklep@domowe-inspiracje.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży towaru, umowa jest wiążąca i dotyczy obu stron. Nieodebranie towaru nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy w wyniku czego po otrzymaniu towaru zastrzegamy sobie prawo obciążyć Państwa kosztami dostawy i zwrotu przesyłki. Aby uniknąć poniesienia tych kosztów prosimy formalnie odstąpić od tej umowy o czym należy Nas poinformować w ciągu 14 dni. Po terminie 14 dni zostanie wystawiona faktura za usługę doręczenia i zwrotu towaru zgodnie z zawartą umową sprzedaży (złożonego zamówienia).
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Nie ponosimy kosztów zwrotu rzeczy. Zwracany produkt odsyłają Państwo na swój koszt. Ważne abyście wybrali pewny sposób dostarczenia przesyłki - np. przez kuriera lub paczką pocztową z potwierdzeniem nadania. Chcemy uniknąć sytuacji, gdy paczka zaginie na poczcie.
Reklamacja towaru
Wyślij reklamowany produkt na nasz adres:
Domowe-Inspiracje
ul. Melioracyjna 4
57-200, Ząbkowice Śląskie
z dopiskiem - ,,REKLAMACJA"
Reklamacje rozpatrywane są max w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
Nie odsyłaj do nas paczek ,,za pobraniem". Nie mamy możliwości technicznej odbioru takiego zamówienia i musimy sprawdzić zawartość przesyłki oraz reklamowanego produktu. Dopiero wtedy poinformujemy Ciebie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Zawsze możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres: sklep@domowe-inspiracje.pl.
INSTRUKCJE REKLAMACJI
W przypadku reklamacji przesyłki kurierskiej:
1. Dokładnie obejrzyj przesyłkę w obecności kuriera! Nie bagatelizuj nawet najdrobniejszych uszkodzeń zewnętrznych paczki. Nawet jeśli przesyłka nie jest uszkodzona z zewnątrz, koniecznie sprawdź zawartość paczki w środku!
2. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, a chcesz ją przyjąć od kuriera, obowiązkowo spisz z nim protokół reklamacyjny (dotyczy firmy kurierskiej). Kurier ma obowiązek przekazać Ci protokół i razem z Tobą go wypełnić.
3. W przypadku braku możliwości sprawdzenia przesyłki razem z kurierem, prosimy o DODANIE ADNOTACJI OBOK PODPISU o tej sytuacji. Bez tej adnotacji późniejsze zgłoszenia reklamacji w sprawie stwierdzenia uszkodzeń (z wyłączeniem wad fabrycznych) nie będą uwzględniane.
4. Protokół reklamacyjny i zdjęcia uszkodzeń (przesłane na maila) są niezbędne do przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego.
5. Reklamację można zgłosić telefonicznie oraz mailowo. Wypełnione dokumenty, tj. - protokół reklamacyjny, protokół szkody - zdjęcia uszkodzonego towaru, dowód zakupu towaru (paragon lub faktura - ich skan bądź wyraźne zdjęcie) prześlij na adres e-mail: sklep@domowe-inspiracje.pl, bok@domowe-inspiracje.pl.
6. Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni.
7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Nadawca po otrzymaniu paczki skontaktuje się z kupującym w celu przekazania informacji o dalszym procesie postępowania reklamacyjnego. Informujemy, że firma MiK Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do losowego wyboru firmy kurierskiej, którą będzie nadawała paczki.
Aktualnie paczki nadawane są firmami kurierskimi DHL, Poczta Polska oraz DB Schenker.